در حوزه تمیزکاری ساعتی، یک نفر مسئولیتها و وظایف متنوعی در محیط کار دارد. در زیر خلاصهای از وظایف یک تمیزکار ساعتی آورده شده است:
1. تمیزکاری و نظافت: شامل تمیزکردن و ضدعفونی کردن سطوح، مبلمان، پنجرهها، دربها، دستگاهها و تجهیزات مختلف در محیط کار میشود.
2. جمعآوری زباله: جمعآوری و دفع صحیح زبالهها و پسماندها از سطوح و سطلهای زباله در محیط کار را انجام میدهد.
3. تمیزکاری سرویسهای بهداشتی: تمیزکاری سرویسهای بهداشتی از جمله تمیزکردن توالتها، حمامها و وسایل بهداشتی میباشد.
4. نظارت بر ایمنی: نظارت بر ایمنی در استفاده از مواد شیمیایی، ابزارها و تجهیزات تمیزکاری را بر عهده دارد تا هرگونه خطر و آسیب به وسایل و شیرآلات و محیط کار را پیشگیری کند.
5. گزارشدهی: تهیه گزارشهای مربوط به فعالیتهای تمیزکاری، مواد مصرفی و مشکلات موجود در محیط کار را به مدیریت یا مسئولین مربوطه ارائه میدهد.
6. همکاری با تیم: در برخی موارد، تمیزکار ممکن است با تیمهای دیگر در محیط کار همکاری کند و در انجام وظایف مشترک و هماهنگی با همکاران دیگر نقش داشته باشد.
این فقط یک خلاصه از وظایف یک تمیزکار ساعتی است و وظایف و مسئولیتهای وی ممکن است بسته به نوع محیط کار و شرایط خاص تفاوت داشته باشد.شما میتوانید برای رزرو و مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانالهای ارتباطی با ما در تماس باشید.